mandag den 16. juli 2012

Nederdel by Alexander Wang

Hende her startede, jeg så idéen HER....og hun havde set den HER

...og er det egentlig ikke en stor del af blogland?
At vi linker til hinanden(!)
At vi giver hinanden credit, hvis vi synes noget andre gør er fedt og evt. kopierer det!!!!
.........................

Anna nu med ny nederdel


Er hun ikke bare en honey(!)
I genbrugs-stilletter str. 36



Syet i viskose-jersey
Stof2000 udsalg 40kr/pr. meter
Farven er selvvalgt af frk. Anna

Jeg brugte Marie´s fine DIY og det tog ingen tid!

Nu skal der syes 1 mere, denne gang til mutti her, i sort

..og skoletasken er i hus, sammen med matchende penalhus(!)
Nachos blev spist med velbehag
Jeg SKAL ud og løbe i aften, det nytter ikke noget

25 kommentarer:

  1. Hvor er det et sejt nederdel....... og hvor er Anne bare blevet stor :-) smuk, smuk pige...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Heidi, ja hun bliver vist lige så lang som sin far :)

      Slet
  2. Så stor en pige du har - det forstår man jo slet ikke hvordan kan hænge sammen med så ung en mor ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tænk hun bliver 9 på lørdag!!! Helt vildt :)
      Men tsk tsk jeg var jo også blot 23 år da jeg fødte hende....

      Slet
  3. Hvor er hun bare skøn...

    SvarSlet
  4. Hun ser super dejlig ud - og lækker nederdel :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth, ja den er altså mega sej og total nem at sy...

      Slet
  5. Hvor Anna nyder at stå foran kameraet, hun er da så lækker. Hold fast nogle lange ben den unge dame har fået, hun skyder da vist i vejret...

    Super fin nederdel. Glæder mig til at se den i voksen størrelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja en fotoshoot er aldrig af vejen :)
      Der lægges sidste hånd på værket, så må jeg se om jeg kan stille mig tilfreds med det linsen fanger!
      kh

      Slet
  6. Hvor er det bare fint! Og lækkert med udsalgsstof. Det er rigtig dejligt at du linker til min DIY, for som du selv skriver, er det jo netop det det handler om. Fordi man på den måde kan finde ny inspiration og nye blogs. Og så er det jo altid dejligt at få lidt credit for det man har lavet ;-) Skynd dig at få lavet en nederdel til dig selv også.
    Gode tanker herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine fine ord Marie, og tak fordi du lige kiggede forbi!!

      Slet
  7. Piiiiift!! Wit wiu, simpelthen så smuk, din store pige!(og nederdelen også)
    Ville ønske jeg også kunne sy i jersey for sådan en nederdel ville jeg da elske at tage på, på arbejde!
    Måske jeg kommer dertil en dag, at jeg lærer det..
    God aften :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil da bestemt også bruge min på arbejde, tænker at det også er sådan én der ikke strammer i maven :)
      Og Pernille du kan sagtens sy i jersey(!) nu bare i gang med dig og brug MANGE nåle så er det altså ingen sag!
      kh

      Slet
  8. Ih hvor ser hun dejlig ud - smuk nederdel og fine sko. Glæder mig til at se dig i den. Jeg er vild med den model, men med de hofter jeg er udstyret med, kommer du aldrig til at se mig i den:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på om mit spejlbillede skriger tilbage....så får I den IKKE at se :)

      Slet
  9. Hvor har du store børn, og med så ung en mor.
    Hun er super fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rie, ja STOR pige og UNG UNG mor :)

      Slet
  10. Cool:-) Har forsøgt at sælge den ind til min store pige - tror helt bestemt hun vil sige ja nu! Jeg skal ihvertfald selv have en:-)

    SvarSlet
  11. hvor er den fed- jeg forstår bare desværre ikkke DIY'en

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ej hvad er det du ikke forstår? Vil gerne hjælpe :)

      Slet
    2. hvordan man får den drejet, men altså jeg læste den også hurtigt, så det kan være jeg skal sætte mig ned og kigge seriøst på det :)

      Slet
  12. Nu ved jeg da helt klart hvad dagen skal gå med, shoppe stof og sy... Den er vildt fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiiiih det lyder spændende!!

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)