mandag den 3. september 2012

Kreadage

 

Efterspørgselen til mit blogtræf i oktober har været overvældende!
 
Det er ikke med min gode vilje, at jeg har måtte lukke for tilmeldinger,
men med så mange kreative skønne kvinder
(og alt deres garn, stof, symaskiner, hæklenåle osv)
ja så er det bare ikke at gøre,
ellers skulle jeg jo leje en hel hal til os(!) 
 
Men tøser se her,
 
Trine og Gitte afholder kreadage i Fredericia både her i september og igen i november.


Læs mere og tilmeld dig her

...og mon ikke jeg afholder træf igen engang....(?)

 


2 kommentarer:

  1. Jeg har været med et par gange og skal det helt sikkert også igen - det plejer at være rigtig hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Hej Libbie!

    mange tak for den fine reklame... Håber du alligevel kan komme bare én af dagene..

    Kh Trine

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)