onsdag den 5. juni 2013

Ikke langt fra to-do til ta-da

 
Så fik jeg afprøvet Erin´s DIY
 
Endelig fik jeg mit et nyt sleeve, det gamle røg i skraldespanden!
...pinligt at rende rundt med, bestemt ikke særlig god reklame

..og HALLO hvad siger I til mine nye mærker??
Mega cool synes jeg, er glad for den gule farve!
 
 
Elsker Erin´s måde at forklare på, lige til at gå til!
 
 
"Kill your darlings" - ja det tror jeg nok lige at jeg gjorde!!!
 
Er det ikke smukt?
 
Den klare blå sammen med det gule rammer fuldstændig plet.
 
Hvis nogen af Jer har dette print liggende hører jeg gerne fra Jer!
 
Hav en dejlig onsdag

20 kommentarer:

  1. Super flotte sleeves Libbie. Det blå gule print er da bare for fedt.

    Dine nye mærker er så fede og ser knald godt ud på dine sleeves.

    SvarSlet
  2. Det er SÅ flot. Og det gule mærke - prikken over i'et!

    SvarSlet
  3. De er super flotte - er de nemme at lave?

    SvarSlet
  4. Det er super skønt. Der er noget smukt ved at kombinerer retrostof med høj teknologi...
    Dine mærker er så skønne!!
    Solskinshilsner
    Stine

    SvarSlet
  5. Super flot Libbie stoffet er bare lige i øjet ;O)
    Jeg spurgte til fonten i dit tidliger indlæg hvor du viste mærkerne frem, men har fundet det jeg ledte efter, det var så ikke den samme font som din.

    God dag her fra Rødekro ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej undskyld Mona!!
      Skriften hedder Passion by Manu Ramos :)
      Skal du også have nye mærker???

      Slet
    2. Jeg har også kigget samme sted som du har bestilt, men haft samme problem med at ikke rigtig kunne finde ud af og bestille, må se om det lykkes for mig.

      Mona

      Slet
  6. Flot sleeve, og flot print (synes jeg kender det ;))

    SvarSlet
  7. fedt fedt fedt... flotte mærker med Binemor.. hvor har du fået lavet dem? kh Birgitte Marie

    SvarSlet
  8. Hold da .æft det ser sej ud. Mærke og stof spiller perfekt sammen.

    SvarSlet
  9. Superfint stoff - og lekker mobiletui :) Du er god :)

    SvarSlet
  10. Super fint! Og dine nye mærker er ret lækre!!! :-)

    SvarSlet
  11. Super flot sleeve og ligeså flotte mærker :-)

    SvarSlet
  12. Kære, søde Libbie!
    De er simpelthen for fede, dine smarte mobil-etuier! Jeg ♥ dem! og dine nye mærker...AJ, AJ! Nu får jeg også helt lyst til at købe mig nogle mærker, selv om jeg slet, slet ikke får syet noget for tiden...Det kommer vel en vakker dag, hvor jeg pludselig får ånden over mig igen.. ;-)

    TAK for at du deler så megen god inspiration!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  13. Så fine - både i mønstre og model.

    SvarSlet
  14. Det er da den fedeste sleeve jeg længe har set... Og dine nye mærker, du har ganske ret, de er så FEDE...Du er smadder dygtig og enorm kreativ.. :0)

    SvarSlet
  15. I like it A lot.
    Har netop idag startet symaskinen op igen:-) Tror da jeg vil prøve at gære dig kunsten efter. Kram

    SvarSlet
  16. Hvor er de fine! og jeg er helt vil dmed de mærker. Det er modigt med den gule farve, men det er altså sejt :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)