mandag den 10. juni 2013

Mine børn vs. dyr

Anna er jo allergiker, hun kan ikke tåle pelsdyr, der er dog enkelte undtagelser,
men som hovedregel får hun kløende hævede øjne og irritable luftveje.
 
Anna elsker dyr og vil som alle andre piger så gerne have en hest.
 
Victor snakker jævnligt om, at når han bliver stor, skal han have 1 hund af alle
de racer der findes, han vil også ha´ køer, geder og heste.
 
Det er umådelig svært, at gøre alle sine børn tilfredse og dække deres behov + at vi jo skal leve sammen under samme tag. Vi var dog enige om, at Victor skulle have et dyr, da han blev 7 år.
Han fik derfor Poppe, en nymfeparakit. Den er hele familien glade for.
 
Jeg er blevet tilbudt en Furby og tænkte ikke så længe over det, for kunne straks se muligheden for,
 at Anna fik sit eget "dyr". Én hun skal tage sig af og passe.
 

A picture says more than a thousand Words!
 
Anna møder sin Furby for første gang, ahrmen den er altså også ret cute


Furby har sin helt egen personlighed, og dens levende øjne gør den yderst livagtig.
Den udvikler sig løbende alt efter hvordan man behandler den!

 
Furby er virtuel i den forstand, at der er en gratis app, som gør det muligt,
 at fodre den samt få oversat det helt specielle furbish sprog.


 
I morgen skyder jeg en lyn-give away i gang, så kan du vinde din helt egen Furby,
måske der er nogen børn i husstanden, der også vil passe godt på den!
 
Du kan se meget mere på www.furby.com

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare cute. Sjovt alternativ til et "rigtigt" kæledyr. Hvor ville Alberte da elske sådan en fætter. Må vist hellere holde godt øje med dig de næste dage - men det gør jeg jo hver dg så misser det nok ikke :-)

    SvarSlet
  2. Iiih! Den er jeg nødt til at være med i. Johan blev noget så ulykkelig da naboens dreng tog sin med hjem igen...

    SvarSlet
  3. nåhhh hvor er den sød... sådan en ville Marinus elske... lige nu hiver han op i trøjen for at amme Dukke Johanne, meget sjovt men mon ikke det ville være mere passende med en furby ;-)
    kh Birgitte

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)