torsdag den 17. oktober 2013

En god oplevelse

Accessories: Providence HELMETT-Shirts: Verona Little LS GRANDDADAccessories: Wisconsin Little TIGHTSLeggings: Huntsville LEGGINGS
 
T-Shirts-Tops: Huntsville LS TSHIRTSkjorter-Polo shirts: Nashville SHIRT
 
Jeg har (også) været til POMPdeLUX Homeparty hos min allerdejligste veninde Freja.

Det blev til lidt nyt til alle mine tre størrelser og må sige at tøjet altså er lækkert,
omend temmelig douche i farverne så fandt jeg alligevel noget der kan kombineres
med hvad de i forvejen har liggende i skabene.



Emil i sin nye lækre vinterhue til kun 79,-
Lækre ting til ok priser, så er salgsargumentet hjemme hos mig!



2 gang nåede Anna at have sine nye lækre karry-farvede leggins på, så var der hul...!
Hmm, Anna´s forklaring er at hendes husnøgle sad fast og lavede hullet.
Men kan det lade sig gøre?

Jeg ringede til kundeservice, snakkede med Trine, og ingen problem. Send dem blot retur,
vi overfører porto til din konto og sender nye leggins retur til Anna...

SE DET ER DÆLME GO´ SERVICE!

6 kommentarer:

  1. Du/I bliver rigtig glade for troldehatten - det kalder vi den. Mindstemanden passer heldigvis sin fra sidste år endnu. Det er et godt mærke.

    SvarSlet
  2. Shit, vildt nok alligevel. Hvad sagde du til kundeservice? Hvad var din begrundelse for at de skulle "byttes"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg ringede til dem og var ærlig. Men tvivler på at en husnøgle kan lave det store hul...(?) Tror der har været en fejl i stoffet eller en løs tråd :)

      Slet
  3. Hold da op en flot service! Og fine ting du har købt. Vi har også købt hos dem tidligere og været godt tilfredse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Thumbs up! Det er dælme god kundeservice :)

    SvarSlet
  5. God kundeservice må man sige :0) og lækre sager

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)