onsdag den 23. april 2014

.




Magnes søde mor har sendt mig et billede af dejlige Magne i de bløde isoli bukser
som jeg syede til ham. Er han ikke skøn!?

Emil trænger også til bløde lette bukser, nu hvor forårets lune vejr er på vej.

Men i takt med, at jeg får tømt kælderen kommer der mere og mere tøj frem af Victors aflagte,
som jeg har gemt. Det kan Emil passe nu, og jeg nyder at tøjet atter bliver genbrugt!


 

Emil fanget i intens leg med noget af sit allerkæreste legetøj,
figurerne fra Postmand Per,
 nogen små mennesker fra Fisher Price, som Anna engang fik,
og den søde bamsefamilie fra Sylvanian Families.

Han elsker at dimse rundt med dem, snakker og stiller dem fint op,
eller som her hvor de åbenbart ALLE skulle stoppes i bilen og med på tur.
 
Der er et hav af forskellige dyr i Sylvanian Families og tilbehør til dem,
 alt kan købes her med 10% rabat endda!

4 kommentarer:

  1. Det er så fedt med genbrug.....selvom vi har en dreng og en pige, så får Carla altså lov til at arve lidt af det....f.eks. overtøj (selvom jeg også har købt en tøset version til lidt pænere brug:-)). Er du gået helt amok i kælderen?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Genbrug er da lækkert og ja OGSÅ for pengepungen :)
      Jamen status er at Tommi er færdig med sit længe ventede værksted, så nu er kælderen lige så stille ved at blive tømt for alt det vi har smidt derned i snart 4 år.... (der er meget)
      Så skal der renoveres og det bliver så fællesstue/spillestur/krearum JUHUUUUU!

      Slet
  2. Ja dejligt med genbrug. Vi har været heldige at arve den del - En rar måde også at spare lidt penge :-)
    Han er altså bare nuser ham Emil. Elsker at lytte til børn der er dybt koncentreret om deres leg. De gør mig glad når de også kan finde ud af at lege selv.

    SvarSlet
  3. Mine børn har alle arvet lidt tøj fra hinanden...

    Men i og med at Marcus er 13 - og Alba er en pige, så er der masser af plads til også at lave og købe noget til de to små ;0)

    Hvor ser det hyggeligt ud som han sidder der og leger

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)