fredag den 19. september 2014

The look for friday

 
Vila Knit Cardigan // Vila maxidress // Piecess scarf // Maxima Ultimo Crossover // Birkenstock
 
Jeg har svoret højt og helligt at jeg aldrig bliver mode-blogger....
Men jeg fik alligevel lyst til, at vise Jer dagens look,
skønt med en stor datter der kan tage gode billeder!

Jeg læser med hos Maria og elsker når hun laver sine "Dagens" indlæg, og viser hvad hun har på.
 
Håber I alle får en fantastisk afslappende weekend, det har jeg ihvertfald brug for!

5 kommentarer:

  1. Fedt look til en fredag med efterårssol. God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Du ser bare godt ud, sweetie. Og tak for pæn omtale. :-)

    SvarSlet
  3. Skønt sæt, det ser dejligt afslappet ud.
    Det klæder dig godt. :o)

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at det er sjovt at se 'dagens outfit' billeder på alle blogs - også på din - inspirerende og dejligt at se tøjet på normale voksne kvinder - jeg håber, du bliver ved med det (-: Og så kan jeg rigtig godt lide kjolen sat sammen med den lange cardigan

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)