onsdag den 12. november 2014

Lun strik til garderoben

 


Jeg har ligesom "alle andre på ig" forelsket mig i Høstjakken fra Pickles

Heldigvis har jeg jo min helt egen strikkedame, Karin, som er super dygtig!!
Hun er nu sat på opgaven. Min høstjakke bliver sort og lidt lodden i looket.
Jeg glæder mig til den bliver færdig.

Men det er jo farligt at surfe rundt på så lækker en hjemmeside,
for nu har jeg også forelsket mig i den tropiske jakke. Er den ikke virkelig skøn?!
Men Karin skal også holdes igang *ha ha*




Billederne er venligst lånt hos pickles.no


3 kommentarer:

  1. Det må da være total luksus at have en til at strikke skønne sager. Super lækkert design, dem kan jeg godt forstå du er faldet for. :0)

    SvarSlet
  2. Den tropiske jakke ser skøn ud. Åh, nu kunne jeg godt tænke mig, at strikke den til mig selv ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke set Jakken før nu, men kan godt forstå at du har forelsket dig i den. Den er virkelig pæn :)
    Og hvor lækkert og luksus at have sin egen lille strikke dame :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)