onsdag den 17. december 2014

Når kameraet tømmes


Den anden aften fik jeg tømt kameraet og fandt flere gode "skud" af patchwork toilettasken,
måske I kan huske den(?), for jeg har nemlig før vist den frem
 
Men den kan sagtens tåle lidt mere billed-spam tænker jeg.


 
 Så får man helt lyst til at starte et nyt projekt op...
Jeg har jo rester nok liggende klar til formålet!


Billede lånt fra IG hos Pia

Se feks lige her hvor sej min dejlige veninde Pia er!!!

Jeg er vild med hendes sammensætning af både print og farve.


Billede lånt fra IG hos Pia



4 kommentarer:

  1. Hvor er du sød, Libbie! Tak :o). Glæder mig SÅ meget til at vi snart ses. Knus Pia

    SvarSlet
  2. Så flotte ting - alle tre. Jeg er også imponert over det flotte teppet :)

    SvarSlet
  3. Så flot!

    Kh. Linette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)