tirsdag den 30. december 2014

Nogen crazy juledage

 
Jeg er så privilegeret at have en lang skøn juleferie og endelig dukkede min krea-energi op igen,
 i takt med at jeg prøvede på at ommøblere mit stoflager i kælderen.
 
Jeg har en del jersey liggende og planen er nu, at få nogen af alle de brugbare rester
 sat sammen til sjove finurlige kjoler, som bringer smil frem på vore læber.
 
6 kjoler har jeg indtil videre fået syet mig. Hver og én er skøn på sin egen måde!
 
Samtidig er jeg også blevet medlem af en gruppe på fb "Alle os som elsker Margot kjoler"
En virkelig fantastisk gruppe af positive kvinder, som viser Deres kjoler frem, stråler af farver,
smiler af glæde og overskud. Det inspirerer mig meget, og det er der bl.a. kommet denne kjole ud af.
 
Udelukkende syet af rester, den blå rib er vist noget jeg engang fandt i en genbrugsbutik,
 men den står så flot sammen med de gule prikker!
 
 
Kjolen er også blevet modtaget godt på fb og ig, jeg bliver helt høj
 af alle de fantastisk positive tilkendegivelser jeg har fået, på det jeg syer!!
 
Jeg har også langt om længe fået fundet en vinder af gavekort på 300kr til Stofdepotet.dk
Det blev denne utrolig dygtige kvinde STORT TILLYKKE, sender du mig en mail


8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fantastisk den kjole:) Glæder mig til at se de andre 5 kjoler ;)

    Dejligt sylysten er dukket op igen, her kniber det lidt endnu, men den rører på sig kan jeg mærke, ideerne begynder i hvert fald at dukke frem igen, og jeg nyder det :)

    Glædelig bagjul til dig og familien ;)

    SvarSlet
  2. En herlige kjole - solgul så man blir i godt humør. Det er deilig å kunne sy og kose seg :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den kjole fed, superflot, minder så meget om Du milde kjoler og kjoler fra Charles design, som jeg er ret vild med... Og den klær dig hammergodt... Godt nytår... :0)

    SvarSlet
  4. Den er bare alt for fed, den kjole. Gid jeg havde sådanne rester liggende :-)

    SvarSlet
  5. Du er altså også bare pisse dygtig... ja undskyld men det er du. Og så lækkert med noget syenergi... Tror du det smitter for mit er blevet væk, rigtig øv... Men omvendt så er jeg heller ikk så heldig at ha ferie, men har måtte arbejde alle dagene i julen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den side kan jeg ikk finde... kan du ikk tilføje mig den gruppe på FB? Elsker de farverige kjoler er bare så forsigtig men må da indrømme min lilla med "fantasi printet" er da blevet brugt nogle gange

      Slet
    2. FUNDET...!!! tak for at dele den side

      Slet
  6. Du er simpelthen så vild! Thumps up for at sætte vilde mønstre og farver sammen :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)