tirsdag den 21. april 2015

Den der helt specielle lyd



Sikken et vejr vi havde i går, det er slet ikke til at forstå, at vi lige om lidt skriver 1. maj!
Anna og Emil indtog haven, og er der noget mere skønt, end at stå i sit køkken og tilberede mad, imens duften af nystartet grill blandet med børne latter strømmer ind af vinduet!

Ja vi spiste tilmed også på terrassen for første gang i år. Menuen var enkel og let, og rødvinen smagte skønt.



Jeg havde en rest tør rugbrød liggende, som jeg i en håndevending skar i grove stave, vendte i lidt god olivenolie og dryssede med Nicolas Vahés salt med parmesan og bailikum. Jeg lagde dem på risten i ovnen ved 220 grader i ? Jeg kiggede jævnligt til dem og slukkede for varmen, da de var godt knasende. En nem lille snack, som Pia gav mig opskrift på her i weekenden. Ligesom vores mødre gjorde, sidder vi nemlig også nu og deler ud af opskrifter på hurtig eller nem hverdagsmad.


2 kommentarer:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)