mandag den 18. juli 2016

Gør en forskel

Instagram media libbiem - Lucky me 🍀 Den skønneste pakke fra @tante.traad som jeg vandt i fredags. Nu er lageret fyldt op!

Jeg har modtaget endnu en lækker præmie vundet hos Tante Tråd på hendes instagram profil.

Tine, som er kvinden bag Tante Tråd, er helt fantastisk. Hun har så mange bolde i luften. Hun samarbejder bl.a. med min mor, hvor de udvikler gratis mønstre til små fine håndklæder og karklude.

13487659_10154225134317278_605697757_n

Samtidig har hun også startet sin egen indsamling til Knæk Cancer. Indsamlingen er p.t. på næsten 40.000kr. Det er simpelthen bare så super flot og beundringsværdigt.

Her har min mor også været ind over. Sammen har de lavet dette flotte Knæk Cancer mønster, som sælges for 50kr. Hele beløbet går ubeskåret til indsamlingen. Køb mønsteret her i shoppen og vær med til at gøre en forskel.

1 kommentar:

  1. Af hjertet tak for de søde og fantastiske ord kære libbie ❤️

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)