tirsdag den 12. juli 2016

Jeg vandt noget garn

Instagram media libbiem - Godt at sende sin mor @59astrid på camping, så hun ku blev færdig med mit tørklæde hæklet i det skønneste bløde garn 😘 Mutti du er en knag ❤️

Tilbage i marts måned vandt jeg en lækker Give Away hos kreative Elena. Hun udloddede i samarbejde med Woolspire.com nogen nøgler garn af mærket "Du Store Alpakka"

Jeg tilkøbte ekstra nøgler og har fået min mor til at hækle dette 2 meter lange lækre bløde tørklæde.

Jeg er fuldstændig vild med det!

Jeg er vild med de douche farver, som er så fint krydret med den sennepsgule. Min mor er en ørn til at få farver og bredde til at være et fint miks-maks, lige som jeg gerne vil have det. Tilfældigt. Intet mønster.

Instagram media 59astrid - Pga kølig forår er jeg igang med et  #halstørklæde i det lækreste garn #dustorealpakka #åbentVmønster #tillibbie #dennegangharhunselvbetaltgarnet

Hvad skal jeg nu sætte hende i gang med....?

3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt tørklæde! Du skal da have dig en taske eller en hat/hue i de samme farver. ☺

    SvarSlet
  2. Super fedt - måske du kan få hende til at lave nogle pulsvarmere der matcher!

    SvarSlet
  3. det ser super flot ud! jeg elsker alpaka garn :0) skønne farver! KH ULRIKE

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)