tirsdag den 21. februar 2017

Når kreativiteten får vinger // Makaku.dk


Søndag morgen trillede jeg ud i tågen med kurs mod Heart Museum i Herning. Mine forventninger var ret store, synes det er virkelig fedt, at blive inviteret af et brand som Makaku, til en søndag fyldt med kreativitet og "slå´en sig løs" i skønne materialer.

For at få sparket os og kreativiteten i gang, og ikke mindst gøre os nysgerrige, fik vi en guidet rundvisning i udstillingen "50 wigs" af Alex Da Corte. Alex Da Corte har i sin udstilling formået, at transformere nogen af Andy Warhols personlige ejendele til kunstgenstande og har gennem de personlige ejendelene fortolket Andy Warhols virke.

Det er en super fed og meget anderledes udstilling Heart har fået sat op, en cool måde at få drøftet det issue, som man ofte drøfter, for hvad er kunst? Anja Lemcke Stær, som guidede os igennem udstilling, er dybt professionel og så dygtig til at formidle budskabet videre til os. Det var virkelig fedt, og jeg anbefaler udstillingen til alle, som kunne komme forbi Heart!


 
🙈 .....der leges! @makaku.dk
 
Tilbage i undervisningslokalet kunne vi boltre os i alle materialerne og virkelig bare lade kreativiteten og energien arbejde. Jeg kastede straks min kærlighed på de farverige metalliske pomponer, og idéen til mit lille skrin udviklede sig. For mig handler sådan én dag også om, at skabe noget anderledes og sjovt med de materialer, vi havde til rådighed. Vi skal se noget nyt. Vi skal inspireres og inspirere.
 
Har du lyst til at være kreativ og lege med i Makaku´s inspirerende univers? så hop straks ind forbi makaku.dk og slip dig selv løs i alle Deres lækre produkter. Webshoppen er meget nem at navigere rundt på, overskuelig og gemmer på et hav af produkter, dimser og farverigt glimmer karton.
 
Shopper du inden 15. marts 2017, får du minus 15% på hele din ordre ved at bruge koden MAKAKU








































Min lille smykke box blev super sød og anderledes, enhver glimmer-tøs vil da ha´ den stående.

Jeg har brugt en æske i træ // runde kartonmosaikker // pomponer // guldmaling

Bliv eventuelt endnu mere inspireret ved at snuse til #makakudiy
 
Rigtig god fornøjelse!
 
 

1 kommentar:

  1. Tak for en fantastisk dejlig dag Libbie og hvor var det bare skønt sådan rigtig at møde dig face to face. Du er og bliver lige så skøn som jeg havde forudset. Faktisk mere til, dig ville jeg godt tilbringe mere tid med;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)