tirsdag den 14. marts 2017

Nemt, inspirerende & lækkert // Sponsoreret

 
I lørdags havde svigerfar fødselsdag. Det krævede en kage! Så jeg gik i køkkenet sammen med mit allerbedste kage-mood og fik bikset en skøn frisk, sød og cremet kage sammen.
 
Jeg kan ikke prale med at have ophavsret til hele kagen, jeg havde nemlig en hel del skønne produkter fra Odense Marcipan til rådighed.
 
Jeg bagte chokoladekagen med chokoladechunks, super nemt, lige til at gå til. Jeg lagde kagen sammen med den skønneste jordbærcreme. Jeg brugte halvdelen af cremen og rørte herefter resten sammen med 1dl flødeskum, som kom ovenpå kagen.
 
Som prikken over i´et lagde jeg et hvidt marcipanlåg oven på hele kagen, shit det er smart! Fik blod på tanden og pyntede med 3 blå store stjerner, naturligvis symboliserende for Anna, Victor og Emil. Dem lavede jeg med den mørkeblå fondant.
 
Kagen blev pyntet med skønne forårs-bebudende jordbær med bevarende stilk. Jeg synes det gjorde kagen livlig og ekstra fin.






Kagen tog kegler ved alle fødselsdags-gæster. Den smagte virkelig godt. Lige så sød, frisk og let, som jeg helst vil have at kager skal være.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)