onsdag den 5. april 2017

Blød, varm alpakauld

Onsdag jeg er klar 💪🏼 Neglene er røde og solen skal nok titte frem ☀️ (husker I mon min skønne cardigan i det lækre alpaka uld fra @frisenvang ?)

I husker nok min cardigan, strikket i det fineste, ultra bløde alpakauld fra bjergene i Peru, som forhandles hos Frisenvang.com

Den er stadig ligeså lækker, og min helt egen farvekombination holder også stadig 100%

Der er kommet nye farver på lager hos Frisenvang. Jeg er ret vild med den bedårende hindbærrøde og den smukke dybe lilla.

Hos Frisenvang knokler de stadig for den gode sags tjeneste, hvilket jeg har stor respekt for. Deres garn er økologisk, dog ikke certificeret.

Det forholder sig nemlig sådan at hovedparten af alpakaavlerne er analfabeter, så en certificeringsproces vil være meget kompliceret. Derfor koncentrerer Frisenvang sig i stedet om, at placere så mange ordrer som muligt hos familierne i Marcapata, så de kan fortsætte Deres bestræbelser på at skabe en bedre tilværelse for sig selv og Deres børn.

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)