tirsdag den 9. maj 2017

Visse vasse #3

😍

...på fredag, som i PÅ FREDAG, skal Anna konfirmeres. Come on jeg har lige født hende jo!

...jeg har genfundet glæden i en kop latté macchiato sådan omkring kl.16.15

...jeg gider stadig ikke lave aftensmad..........hmprf...send me some energy

...men lad bare Justin synge "Despacito" i min radio all day long!!

...sådan en nyslået græsplæne er sgu da køn

...er i gang med sidste sæson af "The Fall" på Netflix, mit syn på Jamie Dornan er fuldstændig forandret nu

Hvem har sagt, at det er kedeligt at sidde i forældreråd....? (tak for hjælpen @karenvolf 🙈 Kanelkagen smagte skønt) #karenvolf #reklame
 
...Karen Wolfs nyeste kanelkage er virkelig go´, her kan man snakke om, hvad man lige skal byde uventede gæster
 
...mandag-fredag skal jeg sparkes ud af sengen. Lørdag-søndag springer jeg frisk og udhvilet ud af kassen kl. 06.30 wtf is wrong with me?!....
 
...har jeg glemt noget til på fredag????
 
...tjekker DMI KONSTANT. Please lad vejret holde
 
...jeg har forelsket mig i en rød cardigan, men 1399kr!!!! Ej vel.....det jo bare strik
 
...kan I huske i "gamle dage" hvor 1 Mars is kostede 10kr?
 
...hvis jeg vinder i Lotto, slæber jeg hele familien med til Club La Santa
 
...jeg spiller slet ikke Lotto
 
...men det er SÅ vigtigt at have drømme
 
...jeg har fortrudt, at jeg ikke købte den fine lille handy paraply i SG i lørdags
 
Glæder mig til at dykke ned i 20'ernes herskabelige England og stifte bekendtskab med Jane 📖

...super hyggeligt at gense første afsnit af Matador i lørdags, hvad er det lige den serie kan?

...Linda´s seneste indlæg sparker som altid r..

Kan I alle have en fortsat god uge!







1 kommentar:

  1. Puh, det med søvnen kender jeg alt for godt - ellers ønsker jeg dig masser af energi og indtil da må du bruge nemme livliner til aftensmaden. F.eks. Pitabrød man selv bygger med lidt grønt, majs også hakket oksekød som som brunes og krydres i gryden.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)