fredag den 30. juni 2017

DMI varsel!! Regn, regn, regn

Min familie ❤️ Haft den skønneste dag på Kröller Müller Museum, virkelig et besøg værd for alle aldre. Vi har set den største samling af Van Gogh og gået på trappen "Stairways to heaven" 💪🏼 #krüllermüllermuseum


Men lad os danse!!

Lad os værdsætte alt det livet virkelig handler om. Lad os elske hinanden, kramme hinanden og danse sammen i regnen.

En gammel gymnastik veninde skrev på facebook den anden aften:

"Er det ikke bare for sjovt, hvordan vi danskere brokker os over det danske sommervejr, når der er regn, overskyet og blæst. Hvad forventer vi....altså det er jo sådan det danske vejr er indimellem, så hvordan kan vi år efter år efter år synge den samme klagesang.....det er da skørt istedet for bare at tage gummistøvler på og gå ud at danse i regnen, som børnene gør, - hvis de får lov....
For seks uger siden var jeg igennem en hjerneoperation for at få fjernet en tumor der blev ved med at vokse.
Da der siver væske ud fra såret fik jeg i går at vide, at der var risiko for, at det var fordi kraniet ikke var vokset ordentligt sammen, og at de i så fald var nød til at åbne op igen og sætte en midlertidig plade ind til forstærkning.
Altså en ommer pga at strålingen, jeg fik i januar gjorde det svært at hele.....men men men i dag blev jeg undersøgt, og det viser sig at noget af den tråd der var syet med og skulle gå i opløsning, ikke var blevet opløst og formentlig er det bare dem der laver balladen......


Det er gråvejr i dag og udsigt til regn, men det er da fuldstændig ligemeget, fuldstændig ligemeget! for hovedsagen er, at jeg kan komme ud....at jeg ikke igen skal igennem en operation der er hård for krop og psyke og ligge på et hospital med efterfølgende optræning og begrænset kunnen!
Hovedsagen er, at jeg bare kan komme ud og mærke friheden og livet sammen med andre i den danske sommer.


Frihed er, at kunne gøre det jeg elsker, og grine og sludrer med dem jeg elsker. Frihed til at mobilisere det fysiske og psykiske overskud der betyder, at jeg igen kan overkomme det min sygdom byder mig og jeg en dag kan bryde statistikken for modermærkekræftpatienter og kalde mig kræftfri.

Så undskyld mig, men regn eller bæst - så burde vi gøre hver dag til en fest!"

-

Tror bare jeg lader den stå lidt....

og kære alle, dans for satan, nyd livet, kys hinanden og kram lidt ekstra!

Rigtig god sommer



 

1 kommentar:

  1. Du har så meget ret! Hvad betyder lidt regn eller blæst - folk taler for meget om (og brokker sig over) vejret.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)