fredag den 29. september 2017

Onion No. 4 Organic wool

Så blev halstørklædet færdig. Hæklet i det lækre garn fra @onionknit og se, farven er helt perfekt til min cardigan i alpaka uld fra @frisenvang 👌🏼 Vi er på camping i Nyborg. Tommi skal løbe halvmarathon hen over broen lige om lidt 👏🏼👏🏼👏🏼

For et par uger siden camperede vi i Nyborg. Tommi løb sit første halvmarathon hen over Storebæltsbroen.

Undervejs i bilen, da vi krydsede Fyn, blev jeg færdig med halstørklædet, som jeg har hæklet i det skønne garn Onion No. 4 Organic, som er 70% økologisk uld og 30% nælde fibre.

Når maden simrer og regnen siler, så må man godt starte op på et nyt projekt 🙈 Må også lige rose garnet fra Onion! Shit det er lækkert ✌🏼 #crochet #hækling #hæklerier #libbieshåndarbejde @onionknit
 
Måske dagens loppefund, armring i tin 😍eller er det stolen? eller Kartell bordet 🤔 eller krukken? eller den lækre strik fra Day?..... ELSKER loppemarked ✌🏼


Vi nød at afslutte årets camping sæson tæt ved vandet.

I denne weekend skal jeg også ud til vandet. Det er nemlig endnu engang Krea-weekend, faktisk den 14. af sin slags, og jeg skal mødes sammen med Gitte, Pia og Lena i et lille sommerhus. Jeg tror ikke det længere er nødvendigt, at skrive hvor meget jeg glæder mig.













2 kommentarer:

  1. Hej Libbie,
    det bliver nu spændende, at se den helt, det har en virkelig dejlig farve og ser rigtig blød ud :0) kh ulrike :0)

    SvarSlet
  2. Det ser ut som et deilig garn. Flott at det er økologisk. Jeg var i Danmark i går, og jeg er så misunnelig på all den økologiske maten dere kan kjøpe i butikkene der over. Vi har et mye dårligere tilbud her i Norge.

    Likte godt det du skrev om å slutte å bruke så mye plast i et innlegg lengre nede. Jeg blir også veldig trist av å se hvor mye plast som flyter rundt i havet vårt. Vi må handle nå - over hele verden bør folk si nei til all denne plasten som ender opp i havet. Jeg og mannen har denne måneden planlagt å klare oss uten å få plastposer i butikkene vi er og vi bruker også posene igjen, både dem i plast og dem i papir.

    Det er så koselig at du fortsatt blogger så jevnlig.
    Fin helg til deg :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)