tirsdag den 10. oktober 2017

Mit helt eget tæppe

Vågnede kl. 05.00 i morges og ku ligeså godt få gjort tæppet færdig over en kop varm lørdags-kaffe 👌🏼 (tak for assistancen Emil) #libbieshåndarbejde #hækling #hæklerier #bomuldsgarn #crochet #crochetblanket #tilmigselv #binemor

I weekenden blev jeg færdig med zig-zag tæppet til mig selv. Synes pastellerne brydes så flot af den lidt skarpere gule farve. Det er helt perfekt til min mørkegrå sofa.

Hæklet i bomuld 8/4 på nål 3

Nu skal det gøres færdigt 💪🏼 #libbieshåndarbejde #hækling #hæklerier #crochet #crochetblanket #bomuldsgarn #jeghækler


Jeg ved ikke helt, om jeg er færdig med det fine zig zag mønster. Tænker det kunne være hyggeligt, at hækle på en større nål i en kraftigere garn.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)