fredag den 10. november 2017

Jeg tænker i muligheder, ikke i kasser og regler

Torsdags kulør 😉 #libbieshåndarbejde

"Jamen det er jo strømpegarn....!"

"OG..........?!!"

Jeg er så meget ny i det her garn-halløj, at jeg ikke tænker så meget i kasser og regler. Jeg forelsker mig i farver, struktur og følelsen af garnet, når jeg rører ved det.

"Hvad pind størrelse er det til?........"

Jeg ved det vitterligt ikke. Jo jeg kan jo godt læse mig til det på garnets mavebælte, men det forhindrer mig ikke i straks at have en idé om, hvad jeg vil bruge garnet til.

Jeg begrænses ikke.

Jeg ser muligheder, og ofte er de skæve.

Sådan opstod dette tørklæde også. Tysk strømpegarn blev købt, fordi farvespillet er helt fantastisk.

Strømpegarn er lunt og let, og jeg kan kun anbefale at bruge det til halstørklæde eller måske en vaks stola....







2 kommentarer:

  1. Det ser ualmindelig lækkert ud!

    SvarSlet
  2. Jeg bruger ofte strømpegarn til tørklæder og sjaler. Strømpegarn fås ofte i mange skønne farver.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)