onsdag den 28. marts 2018

#brughvadduhar

Restestrik ➰

Jeg er overhovedet ikke fanatisk omkring min lagerbeholdning af garn, men synes alligevel, at motivationen er der til at få brugt nogen af alle de fine nøgler garn, der har været i overskud fra andre projekter.

Halvanden nøgle af det fine røde garn i mohair silke, og 1 enkelt af den orange skulle gerne blive til et stort trekantet tørklæde. Måske med en flot kant, men jeg kan endnu ikke gennemskue, om jeg har nok garn til det.

Det går lidt langsomt, for garnet er virkelig tyndt og fint. Men jeg er i gang!








1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg til å se det ferdig - det likner veldig på et skjerf jeg nettopp kjøpte på bruktbutikken her. Det er jeg blitt veldig fornøyd med. Koselig at du enda blogger. God påske til deg :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)