fredag den 6. april 2018

Edelweiss sjal



På en uge har jeg hæklet mig det skønneste sjal i babyalpaka.

Sjalet hedder Edelweiss og opskriften er gratis tilgængelig hos Drops Design lige her

Jeg har sparet lidt på garnet og købt den noget billigere Drops Nord hos Yarnliving. Det halverede lige omkostningen på sjalet, og kvaliteten på Nord skal man ikke kimse af.







































Den okkergule farvede garn havde jeg faktisk 6 nøgler liggende af, indkøbt til et projekt jeg ikke husker, så havde jeg også 1 nøgle af den gammelrosa, så kunsten blev, at få de to farver mikset sammen. Tilkøbte derfor den støvede rosa og lidt flere nøgler gammelrosa. Er vild med farvespillet og det look sjalet fik.






































Rigtig god weekend alle sammen.
 
 
 
 
 
 






2 kommentarer:

  1. rigtig dejlig, libbie, jeg har hæklet en sjal lige nu med drops nord i ocean og det er virkelig super nemt og blød, helt sikkert :0)hilsen Ulrike

    SvarSlet
  2. Veldig nydelig - Dette var mye arbeid... God helg deg.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)