torsdag den 20. juni 2013

DIY Baggy Beanie


Den anden dag ryddede jeg op i Victors tøj.
Vi kasserede en del gamle Molo bluser, en smule forvaskede,
men Victor er også den tredje dreng, der bruger dem!
 
Nu er 2 af dem upcycled til Baggy Beanie´s



Mønsteret er fra Ottobre 4/2012
 
Jeg lagde mønsteret til fold, og genbrugte kanten forneden på blusen også.




Overlock "snipperne" sammen.



Læg huen ret mod ret og nål krydset sammen, så du er sikker på at du rammer plet.


Nålene just in case...


Overlock 


Ta-da
 
På denne lagde jeg til fold og fik "Molo" mærket med,
på den med bilerne lagde jeg ikke til fold og brugte et af mine egne mærker.
 Man kunne jo også bruge to forskellige prints. Mulighederne er mange.

 
Det er sgu da vaks...
 
Victor kan godt lide skater-modellen, som han kalder den,
den fylder heller ikke under cykelhjelmen.
 
Smid et link hvis I afprøver min DIY, vil elske at se flere modeller!

7 kommentarer:

  1. Fed idé, Libbie! Det fine Molo-stof tåler jo helt klart at blive genbrugt og så får man mere for pengene - win-win!
    Ps. Hvor er Victor bare sej og skøn med den hue :-)

    SvarSlet
  2. Vi bruger også gladeligt baggy-huen og i den lidt kortere version til under cykelhjelmen :) Har ikke prøvet med genbrug endnu, men det kommer da nok en dag, god ide i hvert fald :)

    SvarSlet
  3. den må jeg prøve at lave, har faktisk lige en rest jersey med vikinger som lige er in her hjemme hos mindste manden... :-)

    SvarSlet
  4. Du er altså bare vildt god til at finde på gode ideer til genbrug på den fede måde! Tak for en fin DIY :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det en god ide at genbruge de gamle t-shirts på den måde ;O)

    Mona.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)